Opdrachtgever Satebar
Jaar 2016 – 2017
Producten merkverhaal, merkidentiteit, visuele identiteit, toolbox, instore communicatie, interieur design, fotografie, campagne, activatie, tastings, narrowcasting, packaging
Satebar, wereldberoemd in Rotterdam, wilde haar merk en vestigingen extra aandacht geven. Als je je authentieke gerechten met originele ingrediënten inmiddels blind op tafel weet te toveren, verdient de omlijsting toch eigenlijk evenveel toewijding?
Opdrachtgever Satebar
Jaar 2016 – 2017
Producten merkverhaal, merkidentiteit, visuele identiteit, toolbox, instore communicatie, interieur design, fotografie, campagne, activatie, tastings, narrowcasting, packaging
De gevraagde merkontwikkeling begon bij de basis voor Heart. Er werd een merkverhaal gecreëerd waarmee stap voor stap de merkidentiteit werd doorvertaald in min of meer alle middelen die je bij een Fast Good Indonesian kan tegenkomen.
Dit resulteerde in nieuwe fotografie, rijke kleuren en patronen die instore, outdoor en in advertising een eenduidig en authentiek beeld opleverden. Nieuwe verpakkingen, bedrijfskleding, de inrichting van de vestigingen en employer branding zijn door Heart van invulling voorzien.
De ingrediënten van de gerechten zijn het uitgangspunt om smakelijke fotografie en duidelijke communicatie en activaties te kunnen omlijsten.