Opdrachtgever Gemeente Rotterdam en Gemeente Den Haag
Jaar 2016-2017-2018-2019
Producten City marketing, stedelijke ontwikkeling, concept, visualisatie, design, interieurbouw, standbouw
De neus van Nederland, waar de frisse zeewind en het vlakke groen elkaar omarmen. Ook wel de Metropoolregio Rotterdam Den Haag. 23 gemeentes die een mooi, fris palet aan wonen, werken, leven en ontspanning bieden.
Opdrachtgever Gemeente Rotterdam en Gemeente Den Haag
Jaar 2016-2017-2018-2019
Producten City marketing, stedelijke ontwikkeling, concept, visualisatie, design, interieurbouw, standbouw
De Provada is de grootste vastgoedbeurs van Nederland. Ideaal om de Metropoolregio op de kaart te zetten en te bewijzen dat investeringen in de regio rendement opleveren. HEART ontwikkelde dit jaar een totaal nieuwe stand waar alle verschillende type bezoekers van de Provada zich thuis voelen: vastgoedontwikkelaars, architecten, investeerders, beleidsmakers en ambtenaren.
Een stand waar je haast per ongeluk op wandelt, je toevallig net de juiste persoon tegen komt, onverwacht snel zaken kunt doen, waar officiële ondertekeningen plaats vinden of waar je lokale gerechten ontdekt. De hele regio in een notendop, met alles voorhanden en op de juiste plek.
De uitdaging om de branding van alle vertegenwoordigde gemeentes te combineren, weet HEART ook dit vierde jaar zonder problemen uit de weg te ruimen.