Opdrachtgever Gemeente Rotterdam en Gemeente Den Haag
Jaar 2016, 2017, 2018 en 2019
Producten city marketing, stedelijke ontwikkeling, concept, visualisatie, design, interieurbouw, standbouw
De neus van Nederland, waar de frisse zeewind en het vlakke groen elkaar omarmen. Ook wel de Metropoolregio Rotterdam Den Haag. 23 gemeentes die een palet aan wonen, werken, leven en ontspanning bieden.
Opdrachtgever Gemeente Rotterdam en Gemeente Den Haag
Jaar 2016, 2017, 2018 en 2019
Producten city marketing, stedelijke ontwikkeling, concept, visualisatie, design, interieurbouw, standbouw
De Provada is de vakbeurs om de Metropoolregio op de kaart te zetten en te bewijzen dat investeringen in de regio rendement opleveren. Hier wil je je als bedrijf vestigen, hier wil je woningen ontwikkelen, hier wil je zaken doen op internationaal niveau, dit is de plek waar gerecreëerd kan worden en de natuur zijn gang kan laten gaan. HEART ontwikkelde een stand waar alle verschillende type bezoekers van de Provada zich thuis voelen, waaronder ontwikkelaars, architecten, investeerders, beleidsmakers en ambtenaren.
Een stand waar je haast per ongeluk op wandelt, je toevallig net de juiste persoon tegen komt, snel zaken kunt doen, waar officiële ondertekeningen plaats vinden of waar je lokale gerechten ontdekt. De hele regio in een notendop, met alles voorhanden en op de juiste plek.
De stand heeft drie (!) jaar lang in de getoonde opzet dienst gedaan. Heart is nu voor de gemeentes een nieuw concept aan het ontwikkelen.