Heart Rotterdam

Onze opdrachtgever Glassdrive is voortdurend bezig de dagelijkse operaties van haar franchisees te ondersteunen. Zo hoort dat als je een Europees merk voert met groeiambities. Dit uit zich in een plethora aan uiterlijke zaken. Welke enthousiast worden opgepakt door de 12 landen waar de organisatie automobilisten aan een veilige en prettige rijervaring helpt.

Opdrachtgever Glassdrive
Jaar 2017/2018
Producten naming, branddevelopment, branding, UX en online design

Aan de minder zichtbare kant wordt echter óók aan de lopende band gesleuteld. Bijvoorbeeld aan het onvermijdelijke ‘office backend systeem’ dat er voor zorgt dat de glasfitter, de automobilist, de verzekeringsmaatschappij en alle toeleveranciers eigenlijk weinig merken van de stapel paperassen die zich opdringen als er weer eens een sterretje in iemands voorruit zit.

Aan HEART de vraag om een naam, een online omgeving, de manier waarop die omgeving er uit ziet en hoe die werkt (tot op de knopjes onder de scroll) te ontwikkelen. Dit om het internationale Glassdrive team dat zich de klippen op codeert een handvat te geven het oude systeem plaats te laten maken voor het nieuwe systeem. Kortom: een werkend, herkenbaar dashboard en alles daarachter, waar je mee wilt werken en mee wilt blijven werken.

In een notendop: naming, branddevelopment, branding, UX en online design. Ziet u hoe de zon op en onder blijft gaan?

Terug naar ons werk