Opdrachtgever Glassdrive
Jaar 2018
Producten strategie en concept, film en fotografie, graphic design, webdesign en long copy
Glassdrive helpt de veiligheid van onze wegen en ritten te verbeteren. Dit door onder meer het glas dat in onze auto’s zit in perfecte staat te houden. Maar bijvoorbeeld ook door de ADAS in onze auto’s professioneel te herstellen, kalibreren en onderhouden.
Opdrachtgever Glassdrive
Jaar 2018
Producten strategie en concept, film en fotografie, graphic design, webdesign en long copy
ADAS (automatische rijhulpsystemen) helpen de bestuurder om zijn en de veiligheid van andere weggebruikers aanzienlijk te verbeteren. Bijvoorbeeld door te waarschuwen voor gevaarlijke situaties, of door zelfs in te grijpen in levensbedreigende gevallen.
Betrekkelijk nieuwe technologie die langzaam in iedere moderne auto terug te vinden is. Maar ook technologie die nog niet echt (goed) gebruikt wordt door alle bestuurders. Omdat deze het in veel gevallen simpelweg niet begrijpen of weten! Gek dat ADAS nog geen standaard plek heeft in de kennis die je simpelweg nodig hebt om je auto te besturen. “Als je auto iets tegen je roept moet je wel weten waarom en hoe, toch?”
Aan Heart de vraag om ADAS uit te leggen aan bestuurders, verzekeringsmaatschappijen en andere belanghebbenden. Een Internationale campagne is de oplossing: met fotografie, een instructievideo, infographics, een whitepaper in samenwerking met leveranciers van Glassdrive en een online omgeving waar al deze informatie samen komt.