Merken zijn net mensen. Ze worden geboren, struikelen naar volwassenheid, worden verliefd, teleurgesteld, moeten vechten voor hun voortbestaan en boeken successen. Ze worden wakker, staan op, werken keihard door en laten daarna even de boel de boel. Ze hebben een warhoofd en een onderbuik, een zoekende ziel. Alle merken hebben een verhaal.

Wat drijft dat verhaal? Het zit op de juiste plek. Het is je beste vriend. Het klopt met alles mee: je verwachtingen, je hoop, je angst en je liefde. Het pompt, werkt door, laat de boel stromen. Het geeft mee en werkt tegen, het krimpt en zet uit. Altijd met één doel: alles laten leven. Heart.

Heart kijkt vooruit. Om een merk te laten ademen en te laten leven. Groeien, bloeien. Soms ook snoeien. Heart zit ineens op andermans stoel om daarna weer hoog boven de details te zweven. Alles om dat ene kleine vonkje te vinden.

Chianna Beumer
Managing director

Chianna ontweek een twijfelachtige carrière als rockster toen zij besloot haar talenten te benutten in de reclame. Met haar helikopterview en hang naar orde weet zij uit creativiteit te halen wat er werkelijk in zit: onderscheid en groei voor het merk. Door Chianna’s inbreng worden dromen haalbaar en de gemene deler weggecijferd. Er is altijd meer, het kan altijd beter, nooit echt klaar. En het is altijd op tijd af.


00 31 6 18 33 94 04

Olivier vermaas
Creative director

Olivier kwam er een generatie geleden achter dat hij wel degelijk een vak heeft geleerd. Zo ziet het er aan de buitenkant gewoon niet altijd uit. Deze worsteling laat hij graag los op merken en organisaties. En in de spanning tussen identiteit, imago en zegeltjesacties ziet hij dan allerlei spannende dingen gebeuren. Waar hij graag oeverloos over praat. Olivier droomt, schrijft en maakt inzichtelijk zodat het merk er ook wat mee kan.


00 31 6 36 19 65 33

Patrick Visbeen
Financiën

Patrick houdt van cijfertjes en daar plagen we hem niet mee. Zoiets kun je nou eenmaal niet helpen. Dankzij Patrick heerst er orde en overzicht, zelfs binnen de creatieve processen in ons bureau. Alles draait om balans bij onze financiële man, boven en onder de streep. Dat deze kwaliteit ook prettig is voor onze opdrachtgevers mag duidelijk zijn. Want als je meer scoort dan de ander win je altijd (verder houdt Patrick van voetbal). Patrick coacht 3 sterspelers om de papieren tijgers in bedwang te houden.

Peter Timmers
Art & traffic manager 

Peter draait al mee in de industrie sinds we nog spraken van Bureau nulpuntzes. Deze man heeft nog gele kratten van dat biermerk mogen marketen en een bammetje gegeten met Petje Pietamientje. Met Peter win je de oorlog want hij heeft het nou eenmaal allemaal al vijftien keer gedaan. Doodvermoeiend maar zeer verfrissend. Peter plaveit de weg opdrachtgever naar creatief en maakt het onmogelijke mogelijk. Hierin wordt hij ondersteund door een team van vijf ontwerpers.

Charlotte Kaczmarczyk
Accountmanager

Charlotte heeft alle kwaliteiten die je een accountmanager toedicht. Open, vriendelijk, to-the-point en met een binnenzak vol relevante oplossingen. Dankzij haar rolt alles op rolletjes voor onze opdrachtgevers. Haar persoonlijke benadering creëert een warm bad waarin het voor klant en creatief goed toeven is. Charlotte is verknocht aan kleding die past en schoenen die er toe doen. Zo biedt zij ons een dagelijks kijkje in de nabije en verre toekomst van wat er komen gaat. 

Merken zijn altijd onderweg, in beweging.
Dat is de kracht van een merk: de lef om in relatie tot haar omgeving te veranderen en zichzelf telkens opnieuw uit te vinden. Heart definieert met die gedachte het menselijke verhaal achter een merk.

In nauwe samenwerking met de opdrachtgever voegt Heart zo een nieuw hoofdstuk aan het merkverhaal toe. Om met de gevonden verhaalelementen middelen te ontwikkelen die marketingdoelstellingen ondersteunen. In deze middelen onderscheidt Heart de volgende zaken:

Branding

corporate identity
internal branding
webcontent
film
fotografie
animatie
grafisch ontwerp
copywriting

Identity

merkontwikkeling
merkverhaal
merkfilm
merkstrategie
naming

Advertising

digital advertising
commercials
advertenties
actiemarketing
belevenismarketing
contentmarketing
tekst

Planning

project management
communicatieplanning

Keiretsu

Is sinds 2000 een begrip in de Nederlandse corporate promotion industrie. Met opdrachtgevers als Tom Tom, DAF, Brunel & EY en geeft zij op creatieve en professionele wijze vorm aan de volgende generatie relatiegeschenken en promotie-artikelen. Door haar totaalbenadering van productie, fullfilment en distributieproces ontzorgt zij haar opdrachtgevers compleet. Met 50 werknemers waaronder een accountafdeling, inkoopafdeling, conceptstudio, dtp-studio en productiemedewerkers voor de afhandeling van alle voorkomende productieprocessen die allemaal binnen de cel-theorie van Eckart Wintzen opereren. Binnen Keiretsu helpt Heart alle processen nog meer inhoud te geven en wordt het bureau ondersteunt door de concept- en dtp-studio.

Netwerk

In de jaren die Chianna en Olivier hun talenten elders ontplooiden, hebben ze zaken gedaan met een breed gezelschap professionals. Mensen die ieder in hun discipline een eigen pad vormen. Grafisch ontwerpers, art directors, temkunstenaars, muzikanten, regisseurs, cameramensen, digitale ontwerpers, webdevelopers, visualisers en andere creatievelingen die niet onder één noemer te plaatsen zijn. Heart is trots met deze mensen samen te kunnen werken en voor haar opdrachtgevers in te zetten.

Voor merken van vlees en bloed